1398-01-19 21:41
340
0
62434
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

احداث 20 پل در کمتر از 60 ساعت در مسیر گمیشان به بندرترکمن / ارائه خدمات درمانی به بیش از 78 هزار نفر در مناطق سیل زده گلستان

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: خدمات درمانی رایگان به 65328 نفر توسط بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه در آق قلا و 13000 نفر توسط بیمارستان نیروی دریایی در سیمین شهر و گمیشان در این ایام انجام شد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی با بیان اینکه امام حسین(ع) مظهر آزادی و فداکاری است و تمام هستی خود (اهل بیت و جان خود) را در عاشورا فدای دین و اسلام کرد، اظهارکرد: امام خمینی(ره) سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند و با این تصمیم ، تکلیف و افق پاسداری مشخص شد.

وی ادامه داد: این لباس سبز پاسداری در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت رنگ خون به خود گرفت و همچنین در جنگ نرم هستی و توان خود را به میدان آورد و امروز هم در مردم داری و مردم یاری با گِل آغشته شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه افتخار ما است که پیرو سیره اباعبدالله هستیم تصریح کرد: سپاه نینوا استان گلستان از همان روز اول در مناطق سیل زده استان حاضر شد و با صدور فرمان امام خامنه ای سپاه با تمام توان به مسئله ی سیل ورود پیدا کرد.

وی به ورود و امدادرسانی 7 سپاه معین استان اشاره کرد و گفت: یگان های وارد شده به استان نظیر نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوافضا، هوانیروز، تیپ 45 مهندسی ، بسیج سازندگی سپاه های معین ، بسیجیان و گروه های جهادی در حال امداد رسانی در مناطق مختلف استان هستند.

حسینی افزود: کمک به تامین امنیت از طریق بخش های گشت رضویون بسیج با هماهنگی نیروهای انتظامی در حال اجرا است.

وی توزیع اقلام امدادی ، فضاسازی فرهنگی و امید بخشی به آسیب دیدگان را از دیگر اقدامات سپاه دانست ، تصریح کرد: خدمات درمانی رایگان به 65328 نفر توسط بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه در آق قلا و 13000 نفر توسط بیمارستان نیروی دریایی در سیمین شهر و گمیشان در این ایام انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان به خدمات حوزه مهندسی سپاه در مناطق سیل زده استان اشاره کرد و گفت: در حوزه ی مهندسی 20 پل در کمتراز 60 ساعت روی مسیر گمیشان به بندرترکمن ایجاد شد.

وی به راه اندازی پل ارتباطی گرگان به آق قلا در عرض کمتر از 6 ساعت توسط تیپ 45 مهندسی سپاه اشاره کرد وافزود : بندانحرافی بندولی که سوپاپ اطمینان منطقه محسوب می شود هدیه ای از سوی سپاه به مردم شریف و عزیز منطقه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.